- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Kosar N., Kuzo N. Increasing the Level of Customers Service at Service Centres as a Factor of Mobile Operators Competitive Position Strengthening
UDC 339.137.22:654.072
N. Kosar
PhD in Economics, Associate Professor
N. Kuzo
PhD in Economics, Associate Professor
Lviv Polytechnic National University
INCREASING THE LEVEL OF CUSTOMERS SERVICE
AT SERVICE CENTRES AS A FACTOR OF MOBILE OPERATORS COMPETITIVE POSITION STRENGTHENING
Abstract. It has been established that despite the global trends, in Ukraine, the number of subscribers to services of mobile operators reduced. In order to strengthen the competitive position of mobile operators it is proposed to increase the level of the services provided in customer service centers, based on the evaluation of their current level. The research proved that special attention should be given firstly to the reduction of the waiting time of customers, to the increase of the speed of service provision as well as professionalism of the employees, providing consultation services.
Keywords: mobile communication, market of services, mobile connections, customer service centers, level of service.
Кількість посилань 22