- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Креативний менеджмент
Код: 978-966-553-980-3
Навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, С.В. Князь, І.В. Литвин, Д.К. Зінкевич. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. 124 с. Формат 170 х 240 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:199,00грн.
Weight: 0 кг
Розкрито сутність креативного менеджменту з позиції системного підходу. Велику увагу зосереджено на особливостях управління креативною діяльністю на засадах застосування загальних функцій менеджменту, трансферному потенціалі розвитку системи креативного менеджменту, методичному інструментарії креативного менеджменту тощо. З огляду на інформаційний характер будь-яких систем управління в одному з розділів висвітлено інформаційне забезпечення суб’єктів креативної діяльності.
Зміст
Вступ.
Розділ 1. Сутність креативного менеджменту.
§ 1.1. Місце креативного менеджменту в системі управління підприємством.
§ 1.2. Види систем креативного менеджменту та їхні функції.
§ 1.3. Стратегії розвитку систем креативного менеджменту.
§ 1.4. Принципи формування систем креативного менеджменту.
Список використаної літератури.
Розділ 2. Інформаційне забезпечення суб’єктів управління в системі креативного менеджменту.
§ 2.1. Види інформації, джерела і методи отримання інформації.
§ 2.2. Інформаційні технології.
§ 2.3. Захист інтелектуальної власності в системі креативного менеджменту.
Список використаної літератури.
Розділ 3. Трансферний потенціал розвитку систем креативного менеджменту.
§ 3.1. Сутність трансферного потенціалу розвитку систем креативного менеджменту.
§ 3.2. Етапи управління трансферним потенціалом розвитку системи креативного менеджменту.
§ 3.3. Проблеми формування й реалізації трансферного потенціалу розвитку системи креативного менеджменту та принципи їхнього розв’язання.
Список використаної літератури.
Розділ 4. Методичний інструментарій креативного менеджменту.
§ 4.1. Методичні рекомендації з оцінювання системи креативного менеджменту.
§ 4.2. Методичні рекомендації з експертного аналізування чинників, які впливають на систему креативного менеджменту.
§ 4.3. Методичні рекомендації з формування креативних рішень.
§ 4.4. Методичні рекомендації з оцінювання рівня інформаційного забезпечення суб’єктів систем креативного менеджменту.
§ 4.5. Методичні рекомендації з визначення доцільності розвитку креативних ідей з погляду насичення інноваційного продукту різними диверсифікаційними властивостями.
Список використаної літератури.
Список рекомендованої літератури.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі
по змісту книжка - супер!
по змісту книжка - супер! замовила - чекаю, сподіваюсь не розчарує