Маркетингова інформація

Крикавський Є. В. та ін.
Код: 978-617-607-571-4
Підручник / Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, Л. О. Шелюк, О. А. Кратт, Р. Патора. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 416 с. Формат 170 х 215 мм. Тверда оправа. (Серія “Світ маркетингу і логістики”. Випуск 6).
Ціна:190,00грн.
Weight: 0 кг

Узагальнено світовий і вітчизняний досвід організовування на підприємствах збирання та захисту маркетингової інформації та сучасні методичні проблеми її обробки на підприємствах України. Розкрито роль інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень в умовах переходу до інформаційної економіки та подано розгорнуту характеристику основних його складових. Детально викладено основи планування й організовування захисту маркетингової інформації з погляду досягнення економічної безпеки підприємств різних форм власності та сфер діяльності.
Підручник призначений для студентів економічних спеціальностей ВНЗ усіх форм навчання, може бути корисним для слухачів курсів та інститутів підвищення кваліфікації, працівників економічних і юридичних служб підприємств, керівників господарських товариств, державних службовців, зайнятих у сфері підприємництва.
Затвердило Міністерство освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів.

Зміст

Вступ