Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі

Пелещишин А. М.
Код: 978-966-553-662-8
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2007. 260 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:254,00грн.
Weight: 0 г

Досліджено та розв’язано важливу науково-технічну проблему позиціонування сайтів у глобальній системі World Wide Web. Для розв’язання цієї проблеми розглянуто широке коло питань, зокрема розроблено формальні моделі глобальної системи WWW, її окремих складових, сайтів та аудиторії сайтів, методи ефективного позиціонування сайтів різних типів у системі WWW, методи та алгоритми побудови Веб-холдингів з метою покращання позиціонування окремих сайтів та автоматизовану систему керування Веб-холдингом.
Для спеціалістів з проектування, розроблення та позиціонування Веб-сайтів, науковців у галузі глобальних інформаційних систем, Інтернету та WWW, фахівців з електронної комерції та Інтернет-реклами, менеджерів комплексних Веб-проектів, а також для аспірантів та студентів відповідних спеціальностей.

Зміст
Вступ. Розділ 1. Етапи та тенденції розвитку WORLD WIDE WEB.
Розділ 2. Пошукові системи у WWW.
Розділ 3. Формальна модель сайту.
Розділ 4. Структура та модель аудиторії сайту.
Розділ 5. Моделювання тематики сайту.
Розділ 6. Позиціонування веб-сайтів.
Розділ 7. Загальна схема взаємодії двох сайтів.
Розділ 8. Оптимізація описання та подання тематики сайту.
Розділ 9. Позиціонування форумів та інших форм спільнот користувачів WWW.
Розділ 10. Веб-холдинги як форма організації діяльності у WWW.
Розділ 11. Координація позиціонування у веб-холдингах.
Розділ 12. Інкрементна стратегія розвитку холдингу.
Розділ 13. Архітектура програмного комплексу автоматизації координації холдингу.
Розділ 14. Позиціонування холдингу “Рідна мережа”. Висновки. Список літератури