Промисловий маркетинг

Крикавський Євген, Чухрай Наталія
Код: 966-553-404-1
Підручник. Друге видання. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2004. 472 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:349,00грн.
Weight: 0 г

Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення.
Підручник містить практичні завдання та ситуаційні завдання і вправи. Призначений для наукових працівників, викладачів і аспірантів вищих навчальних закладів, спеціалістів економічних структур, менеджерів.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів економічних спеціальностей.

Зміст
Передмова.
Частина 1. Основи промислового маркетингу.
Розділ 1. Сутність промислового маркетингу.
Розділ 2. Взаємовідносини "клієнт–постачальник" в процесі промислових закупівель.
Розділ 3. Технологічні засади промислового маркетингу.
Частина II. Стратегія і тактика маркетингової діяльності на ринку ТПП.
Розділ 4. Управління маркетингом на промисловому підприємстві.
Розділ 5. Маркетингова товарна політика промислового підприємства.
Розділ 6. Цінова політика у промисловому маркетингу.
Розділ 7. Дистрибуційна політика та основи логістики збуту промислового підприємства
Розділ 8. Інтегровані маркетингові комунікації на ринку ТПП.
Частина IІI. Практичні завдання і ситуаційні вправи.
Практичні завдання.
Ситуаційна вправа 1. Макросегментація ринку пластмасових виробів.
Ситуаційна вправа 2. Розроблення та обґрунтування маркетингової товарної політики цегельного заводу (ЦЗ).
Ситуаційна вправа 3. Розробка інтегрованих маркетингових комунікацій для виробника будівельних матеріалів.
Ситуаційна вправа 4. Оцінка відмінностей у формуванні комплексу маркетингових комунікацій на промисловому і споживчих ринках.
Ситуаційні завдання.
Список літератури.