Становлення та розвиток інклюзивної освіти у США

Захарчук М. Є.
Код: 978-617-607-605-6
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 196 с. Формат 145 х 200 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:80,00грн.
Weight: 0 кг

Подано історико-педагогічне узагальнення науково-теоретичних підходів до процесу залучення осіб з особливими потребами до загальноосвітнього середовища США; на основі аналізу генезису інклюзивної освіти у США виявлено особливості її розвитку; з’ясовано сутність ключових понять; виокремлено основні етапи становлення інклюзивної освіти у США; проаналізовано міжнародне та американське законодавство щодо навчання осіб з особливими потребами; з’ясовано особливості змісту і організації діяльності американських шкіл з інклюзивною формою навчання; охарактеризовано форми й методи професійної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами; наведено теоретико-експериментальну модель інклюзивної освіти.
Розраховано на фахівців у галузі загальної, спеціальної та соціальної педагогіки, науковців і практиків, студентів та викладачів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, батьків, громадських діячів, волонтерів тощо.

Зміст

Висновки