- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Становлення та розвиток інклюзивної освіти у США
Код: 978-617-607-605-6
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 196 с. Формат 145 х 200 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:196,00грн.
Weight: 0 кг
Подано історико-педагогічне узагальнення науково-теоретичних підходів до процесу залучення осіб з особливими потребами до загальноосвітнього середовища США; на основі аналізу генезису інклюзивної освіти у США виявлено особливості її розвитку; з’ясовано сутність ключових понять; виокремлено основні етапи становлення інклюзивної освіти у США; проаналізовано міжнародне та американське законодавство щодо навчання осіб з особливими потребами; з’ясовано особливості змісту і організації діяльності американських шкіл з інклюзивною формою навчання; охарактеризовано форми й методи професійної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами; наведено теоретико-експериментальну модель інклюзивної освіти.
Розраховано на фахівців у галузі загальної, спеціальної та соціальної педагогіки, науковців і практиків, студентів та викладачів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, батьків, громадських діячів, волонтерів тощо.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі