Мороз М. Причини, методи та ефекти блокування online-реклами

УДК 65.012.34:338.432
JEL M14

М. Мороз
Вроцлавський економічний університет (республіка Польща)

ПРИЧИНИ, МЕТОДИ ТА ЕФЕКТИ
БЛОКУВАННЯ ONLINE-РЕКЛАМИ

© Мороз М., 2017

Проаналізовано та оцінено причини, методи та наслідки зростання практики блокування реклами в мережі Інтернет. Для досягнення цієї мети автор аналізує статистичні дані практики блокування реклами в Польщі зокрема та Європі загалом, ідентифіковано інструменти, які для цього використовують, представлено наслідки використання відповідного програмного забезпечення з погляду видавців та інтернет-користувачів. Автор використовує такі методи дослідження, як критичний аналіз документації та метод описової статистики
Ключові слова: онлайн-реклама, блокування, маркетинг, інтернет-користувачі.

REASON, METHODS AND EFFECTS
OF ONLINE AD BLOCKING

© Moroz M., 2017

The analyze and assess of the causes, methods and consequences caused by increasing use ad blocking was made in this article. To achieve such a objective, the author analyzes the statistics for blocks ads in Poland and in Europe, indicate what tools to use, as well as discuss the consequences of the use of ad blockers from the perspective of publishers and Internet users. The author used the following research methods: a critical analysis of documentation and methods of descriptive statistics.
Key words: online-advertising, blocking, marketing, Internet users.
Література – 13