Бучинська Н. Соціальні медіа як елемент у комунікаційному процесі брендів..

Н. Бучинська
Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща)

СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ЯК ЕЛЕМЕНТ
У КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ БРЕНДІВ

© Бучинська Н., 2017

Середовище гіпермедіа виразно змінило сьогодні форму і характер маркетингової комунікації. Нові технології, основані на інформації, створюють і використовують цю інформацію, а також є основою створення характерного елемента сучасного, швидко зростаючого ринку. Ера технологій стала фактором розвитку сучасного маркетингу та його інструментів. Доступ до мережі Інтернет надав багато можливостей пошуку джерел інформації та обміну знаннями між людьми з різних частин світу. Соціальні медіа можуть стати привабливою альтернативою у реалізації комунікаційної стратегії. Ефективність зв’язку залежить від ринкової позиції і переговорної сили сучасних підприємств та їхніх брендів.

Natalia Buczyńska
Maria Curie-Skłodowska University

SOCIAL MEDIA AS AN ELEMENT
IN THE COMMUNICATION PROCESS OF BRANDS

© Buczyńska N., 2017

The hypermedia environment definitely changed the form and nature of the marketing communication in recent times. New technologies, which are based on information, create and use this information and they form a characteristic element of modern, rapidly growing market. The era of technology has become a factor in the evolution of modern marketing and its tools. Access to the Internet has given many possibilities in the search for sources of information and the exchange of knowledge between people from different parts of the world. Social media can become an attractive alternative to the implemented communication strategy. Communication effectiveness depends on the market position and bargaining power of today’s enterprises and their brands.
Key words: social media, brand, communication, marketing virtualisation.

Література – 20