Кудлак І., Огурек В. Вплив КСВ на сучасні корпорації – приклади з Польщі..

УДК 339:138
JEL: M12

І. Кудлак, В. Огурек
Університет Марії Кюрі-Склодовської в Любліні

ВПЛИВ КСВ НА СУЧАСНІ КОРПОРАЦІЇ – ПРИКЛАДИ З ПОЛЬЩІ

© Кудлак I., Огурек В., 2017

Наведено концепцію корпоративної соціальної відповідальності на прикладі двох компаній, присутніх на польському ринку – Міленіум Банк і Orange Польща. Метою статті є подати стратегію КСВ як спосіб надання пільг для організації і як джерело конкурентної переваги. Наведено переваги і недоліки використання компаніями правил корпоративної соціальної відповідальності.
Ключові слова: КСВ, корпоративна соціальна відповідальність, створення іміджу, сучасна корпорація, Мілленіум Банк, Orange Польща.

I. Kudlak , W. Ogórek
Maria Curie-Skłodowska University

CSR INFLUENCE ON MODERN
CORPORATIONS – EXAMPLES FROM POLAND

© Kudlak I., Ogórek W., 2017

This article presents a concept of corporate social responsibility on the example of two companies present on the Polish market – Millennium Bank and Orange Poland. The aim of this article is to present a CSR strategy as providing benefits for the organization and as a source of competitive advantage. Summary of the article contains advantages and disadvantages of using by the companies rules of the corporate social responsibility.
Key words: CSR, corporate social responsibility, creating an image, modern Corporation, Millennium Bank, Orange Poland.

Література – 7