- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Смалей О. Способи прийняття рішень про купівлю представниками покоління Z та покоління Y – порівняльний аналіз.
UDC 658
JEL M310
О. Смалей
Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща)
СПОСОБИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПРО КУПІВЛЮ ПРЕДСТАВНИКАМИ ПОКОЛІННЯ Z
ТА ПОКОЛІННЯ Y – ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
© Смалей О., 2017
Предметом статті є способи прийняття рішень про купівлю молодими людьми. Аналітична інформація ґрунтується на анкетному опитуванні із використанням методу випадкової вибірки. Дослідження порівнює дві групи покупців: з покоління Z та з покоління Y. Дослідження показало існування відмінностей поміж групами у чотирьох з десяти величинах аналізованих споживацьких рішень.
Ключові слова: покоління Y, покоління Z, молоді споживачі, поведінка споживачів, способи прийняття споживацьких рішень.
O. Smalej
Maria Curie-Sklodowska University
STYLES OF MAKING PURCHASING DECISIONS
BY CONSUMERS FROM Z GENERATION AND Y GENERATION – COMPARATIVE ANALYSIS
© Smalej O., 2017
The subject of the present article is consumer decision-making styles of young persons. The analysis is based on a questionnaire using the technique of random survey. The study compares two groups of buyers – consumers from generation Z and consumers from generation Y. The analysis reveals the existence of differences between the groups in four out of ten dimensions of analyzed consumer decisions.
Key words: Z generation, Y generation, young consumers, consumers behaviour, consumer’s decision-making styles.
Література – 12