Рекламна стратегія підприємства

Кузьмін О. Є. та ін.
Код: 978-966-553-699-4
Монографія / Кузьмін О. Є., Романишин С. Б., Горбаль Н. І. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2008. 168 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:213,00грн.
Weight: 0 г

Досліджено сутність, види, особливості рекламної діяльності підприємства, проаналізовано роль рекламної стратегії у загальному стратегічному управлінні підприємством та системі стратегій підприємства. Проаналізовано еволюцію, сучасний стан та перспективи розвитку рекламного ринку України, досліджено ставлення до реклами вітчизняних споживачів, особливості формування рекламних стратегій на українських підприємствах порівняно з підприємствами країн із розвиненою ринковою економікою, а також подано рекомендації щодо формування міжнародних стратегій реклами. Подано рекомендації щодо реалізації моделі процесу формування рекламних стратегій підприємства на засадах системного підходу, зокрема стосовно встановлення рекламного бюджету, формування творчої стратегії та медіастратегії,
оцінювання ефективності рекламної стратегії та її системного узгодження з іншими елементами комплексу маркетингу та комунікацій на підприємстві.

Зміст
Вступ.
Розділ 1. Теоретичні та прикладні засади формування рекламної стратегії підприємства.
Розділ 2. Особливості розроблення рекламних стратегій.
Розділ 3. Методичні підходи до визначення витрат на рекламну діяльність підприємства.
Розділ 4. Процес формування рекламної стратегії підприємства.
Література.