Планування, організування та мотивування зовнішньоекономічної діяльності

Кузьмін О. Є. та ін.
Код: 978-966-553-835-6
Навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, А. О. Босак, Р. З. Дарміць. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2009. 324 с. Формат 170 х 240 мм. М’яка обкладинка.
Ціна:298,00грн.
Weight: 0 г

Висвітлено основні положення планування, організування та мотивування зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Розглянуто особливості ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, методи організування та розвитку зовнішньоторгової діяльності. Висвітлено проблеми та напрями розвитку транспортної та страхової інфраструктури, досліджено методи мотивування працівників зовнішньоекономічних підрозділів. Теоретичний матеріал доповнено контрольними питаннями, тестовими та розрахунково-ситуаційними завданнями.
Комплексний підхід до вивчення дисципліни охоплює лекційно-практичний матеріал, курсове проектування та курс лабораторних робіт в аспекті прикладного застосування, закріплення набутих навичок.

Зміст

Передмова.
Тема 1. Сутність та умови планування, організування та мотивування зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Тема 2. Сутність та особливості планування ЗЕД підприємства.
Тема 3. Ціноутворення у ЗЕД підприємств.
Тема 4. Планування витрат та обсягів ЗЕД.
Тема 5. Способи і форми виходу підприємства на зовнішній ринок.
Тема 6. Комплексне дослідження ринків. Пошук закордонних партнерів. Прогнозування комерційних ризиків. Реклама в умовах ЗЕД.
Тема 7. Розрахунки у процесі планування і реалізації ЗЕД.
Тема 8. Організування ЗЕД підприємства.
Тема 9. Розподіл зовнішньоторговельних операцій за напрямками торгівлі.
Тема 10. Транспортно-експедиторське забезпечення зовнішньоторговельних контрактів.
Тема 11. Сертифікація продукції, систем якості і виробництв.
Тема 12. Міжнародні лізингові операції.
Тема 13. Методи розрахунку ціни ліцензії.
Тема 14. Мотивування зовнішньоекономічної діяльності.
Тема 15. Економічна ефективність зовнішньоекономічних операцій.
Список літератури до теоретичного курсу.
Додатки.