Замість реклами – улюблені вірші

Ініціативна група творчої молоді двох університетів – Тараса Шевченка і Києво-Могилянської академії – оголосила дошкам і стовпам для оголошень бій: замість набридливих рекламних наліпок студенти пропонують розклеювати улюблені вірші, повідомляє ЛітАкцент.

Молоді любителі поезії пропонують усім роздруковувати або просто виписувати на шматкові паперу улюблений вірш і ліпити його скотчем замість рекламних оголошень на дошки: «Як мінімум, ви подаруєте людям усмішку, як максимум – віддасте шану футуристам, які свого часу робили так само».

Акція не має конкретної дати, адже рекламні оголошення клеять щодня, тому й вірші можна (і треба!) клеїти тоді, коли є час і бажання. Мета – до Дня поезії, 21 березня, «причастити» віршами звичну «читацьку авдиторію» рекламних стовпів.
Приєднуватися до акції організатори закликають будь-коли й будь-де: стовпи із оголошеннями трапляються мало не щокроку.