Стратегічний менеджмент

Кіндрацька Г. І.
Код: 978-966-553-961-2
Навчальний посібник. Друге видання, перероблене і доповнене. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. 406 с. Формат 145 х 200 мм. Тверда оправа.
Ціна:100,00грн.
Weight: 550 г

Висвітлено теоретичні й практичні основи стратегічного менеджменту організації. Розглянуто формування місії та цілей, стратегічну діагностику середовища, стратегічний аналіз потенціалу ринку й організації, генерацію й аналіз стратегічних альтернатив, вибір і реалізацію стратегії. Розроблений автором навчально-методичний комплекс з дисципліни “Стратегічний менеджмент” містить методичні рекомендації щодо формування завдань для контролю знань студента і критерії їх оцінювання, а також тематику та методичні рекомендації до виконання курсової роботи. У додатках розглянуто методику проведення SWOT-аналізу та портфельного аналізу методом Бостонської консалтингової групи на прикладах конкретних організацій.
Для студентів економічних спеціальностей, викладачів вищих навчальних закладів, менеджерів організацій.
Рекомендувало Міністерство освіти і науки України.

Зміст
Передмова.

Розділ 1. Стратегічний менеджмент: сутність, етапи розвитку й особливості в сучасних умовах.
1.1. Концепція управління організацією.
1.2. Еволюція системи управління організацією.
1.3. Сутність і структура системи стратегічного менеджменту.
1.4. Особливості стратегічного менеджменту в сучасних умовах.
Контрольні питання одиничного і множинного вибору відповідей.
Питання для поглибленої самоперевірки знань.
Практичні завдання.
Cитуаційна вправа.

Розділ 2. Стратегічне планування в організації.
2.1. Роль планування в різних управлінських системах.
2.2. Процес планування стратегії організації.
2.3. Стадії розроблення загальної стратегії.
2.4. Особливості формування бізнес-стратегії.
2.5. Організування розроблення стратегії.
Контрольні питання одиничного і множинного вибору відповідей.
Питання для поглибленої самоперевірки знань.
Практичні завдання.
Ситуаційна вправа.

Розділ 3. Визначення місії та цілей організації.
3.1. Формулювання та характеристика елементів місії.
3.2. Поняття, види та принципи формулювання цілей організації.
3.3. Процес визначення цілей.
3.4. Організування формування цілей.
Контрольні питання одиничного і множинного вибору відповідей.
Питання для поглибленої самоперевірки знань.
Практичні завдання.
Ситуаційна вправа.

Розділ 4. Стратегічна діагностика середовища організації.
4.1. Методичний підхід до діагностики середовища.
4.2. Попереднє дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища організації.
4.3. Методи ситуаційного аналізу.
4.4. Прогнозування тенденцій зміни середовища організації.
4.5. Інформаційне забезпечення аналізу середовища.
Контрольні питання одиничного і множинного вибору відповідей.
Питання для поглибленої самоперевірки знань.
Практичні завдання.
Ситуаційна вправа.

Розділ 5. Стратегічний аналіз потенціалу ринку й організації.
5.1. Стратегічна сегментація ринку.
5.2. Оцінка привабливості ринку.
5.3. Аналіз стратегічного потенціалу організації.
5.4. Оцінка конкурентоспроможності організації.
Контрольні питання одиничного і множинного вибору відповідей.
Питання для поглибленої самоперевірки знань.
Практичні завдання.
Ситуаційна вправа.

Розділ 6. Генерація й аналіз стратегічних альтернатив.
6.1. Методи генерації й аналізу альтернатив на бізнес-рівні.
6.2. Методи портфельного аналізу організації.
Контрольні питання одиничного і множинного вибору відповідей.
Питання для поглибленої самоперевірки знань.
Практичні завдання.
Ситуаційна вправа.

Розділ 7. Вибір стратегії організації.
7.1. Типи стратегій організації.
7.2. Перегляд стратегічних альтернатив і вибір стратегії.
7.3. Оцінка вибраної стратегії.
Контрольні питання одиничного і множинного вибору відповідей.
Питання для поглибленої самоперевірки знань.
Практичні завдання.
Ситуаційна вправа.

Розділ 8. Управління реалізацією стратегії.
8.1. Розроблення стратегічного плану.
8.2. Зміни на стадії реалізації стратегії.
8.3. Контроль реалізації стратегічного плану.
Контрольні питання одиничного і множинного вибору відповідей.
Питання для поглибленої самоперевірки знань.
Практичні завдання.
Ситуаційна вправа.

Навчально-методичний комплекс з дисципліни “Стратегічний менеджмент”.
1. Методичні рекомендації щодо формування завдань для контролю знань та вмінь студента.
2. Тематика та методичні рекомендації до виконання курсової роботи.
3. Критерії оцінювання знань та вмінь студента.

Додатки.
Бібліографічний список.
Предметний покажчик.