Фізика: творчий підхід до учнів і навчання

"Запропоновано модель навчання фізики з використанням тренінгів творчості. Традиційний урок зазнає трансформації, збагачуючись тренінгами творчості. Метою впровадження тренінгів творчості у процес навчання фізики є розвиток креативності учнів завдяки стимулюванню відповідних мисленнєвих операцій та доланню наявних перешкод творчості.
Тренінг творчості у навчально-виховному процесі – це система психолого-педагогічних та методичних групових занять, які проводять з метою реалізації творчого потенціалу, розвитку креативності, допомоги у самореалізації та формування творчої особистості.
Тренінг творчості у процесі навчання фізики – це система дидактичних групових занять, які є структурними складовими навчально-виховного процесу з фізики та проводяться з метою
розвитку креативності учнів, формування їх мотивації та життєвого досвіду, творчих підходів до розв’язування задач, забезпечення балансу між когнітивним і афективним розвитком особистості учня".
Роксоляна Іванівна Швай