Кулініч Т. В., Мних Я. І. Напрями і можливості підвищення прибутковості малих підприємств у сфері вітчизняного магазинного продажу будівельних матеріалів.

УДК 658.8:339.3

Т. В. Кулініч, Я. І. Мних
Національний університет “Львівська політехніка”

НАПРЯМИ І МОЖЛИВОСТІ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ВІТЧИЗНЯНОГО
МАГАЗИННОГО ПРОДАЖУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ

© Кулініч Т. В., Мних Я. І., 2016

Визначено напрями підвищення прибутковості малих підприємств магазинного продажу будівельних матеріалів. Серед можливих варіантів виділено ті, які здатні забезпечити вищий прибуток і розвиток таких підприємств та підтримання їхньої конкурентоспроможності на ринку. Сформовано перелік заходів, які дають можливість підвищити прибутковість представників ринку будівельних матеріалів, а саме малих підприємств магазинного продажу. Особливу увагу звернено на питання стимулювання маркетингу і збуту таких підприємств, які розглянуто як визначальну умову для приросту їхнього прибутку. Проаналізовано також альтернативні варіанти стратегічних рішень для цієї сфери, їхні переваги та недоліки. Виокремлено найефективніші методи та стратегії з підвищення прибутковості підприємств цього типу. Останні системати¬зовано та об’єднано у єдиний механізм послідовних рішень.
Ключові слова: прибуток, прибутковість, можливості підвищення, ринок будівельних матеріалів, маркетингова політика, збутова політика, стратегія, малі підприємства.

T. Kulinich, Y. Mnykh
Lviv Polytechnic National University

DIRECTIONS AND POSSIBILITIES OF SMALL ENTERPRISES’ PROFITABILITY GROWTH IN THE FIELD OF DOMESTIC STORE SALES OF BUILDING MATERIALS

© Kulinich T., Mnykh Y., 2016

The article investigates the ways of profitability growth of small enterprises, specialized in store sales of building materials. Among possible options, there are highlighted those, that can provide higher income and development for analyzed type of enterprises and also maintain their competitiveness in the market. In this article are formed list of measures, that will improve profitability of members of the building materials market, especially of small enterprises of store sales. The main attention is dedicated to the questions of marketing and distribution stimulation of those enterprises, which are considered as a fundamental condition of their profits increasing. There are also analyzed alternative options of strategic solutions for this sphere, their advantages and disadvantages. The most effective methods and strategies of profitability growth for small enterprises of this type are identified. The lasts are systematized and combined into a single mechanism of consistent decisions.
Key words: profit, profitability, possibilities of growth, building materials market, marketing policy, distribution policy, strategy, small enterprises.

Література – 8