Парпан У. Реформування юридичної освіти: зарубіжний досвід та українські реалії.

УДК 342.7.116: 37.014

Уляна Парпан
Навчально-науковий інститут права та психології
Національного університету “Львівська політехніка”,
кандидат юридичних наук, доцент
кафедри адміністративного та інформаційного права
uparpan35@gmail.com

РЕФОРМУВАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ:
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ

© Парпан У., 2017

Проаналізовано зарубіжний досвід реформування юридичної освіти та визначено перспективи його реалізації в Україні. З’ясовано, що застосування міжнародного досвіду до навчального процесу стає особливо актуальним з розвитком постмодерну, коли суспільство переходить до нової історичної форми синтезу з державою. Розглянувши певні аспекти зарубіжного досвіду юридичної освіти, доведено, що це сприятиме активнішому запровадженню у вітчизняну юридичну практику цих розробок. Водночас вважаємо, що застосування бодай одного з них потребує значного ґрунтовного дослідження щодо їх можливого впливу на правову систему України загалом.
Ключові слова: освіта; зарубіжний досвід; реформування; право; система; професійна підготовка; навчальний процес.

Ульяна Парпан

РЕФОРМИРОВАНИЯ ЮРИДИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ: ЗАРУБЕЖНЫЙ ОПЫТ И УКРАИНСКИЕ РЕАЛИИ

В статье проанализирован зарубежный опыт реформирования юридического образования и определены перспективы его реализации в Украине. Установлено, что применение международного опыта в учебный процесс становится особенно актуальным развитием постмодерна, когда общество переходит к новой исторической формы синтеза с государством. Рассмотрев некоторые аспекты зарубежного опыта юридического образования, доказано, что это будет способствовать более активному внедрению в отечественную юридическую практику данных разработок. В то же время мы считаем, что применение хотя бы одного из них, требует серьезного обстоятельного исследования по их возможного влияния на правовую систему Украины в целом.
Ключевые слова: образование зарубежный опыт; реформирования; право, система; профессиональная подготовка; учебный процесс.

Ulyana Parpan
Educational and Research Institute of Law and Psychology
National University “Lviv Polytechnic”
Department of Administrative and Information Law
PhD, Associate Professor

LEGAL EDUCATION REFORM: FOREIGN EXPERIENCE
AND UKRAINIAN REALITIES

The article analyzes the foreign experience reforming legal education and defined the prospects of its implementation in Ukraine. It has been found that the use of international experience in the learning process becomes particularly relevant with the development of postmodernism, when the company moves to a new historical synthesis forms with the state. After reviewing certain aspects of legal education of international experience proved that it will contribute to more active implementation in the domestic legal practice these developments. However, we believe that the use of at least one of them requires serious thorough research on their influence on the legal system of Ukraine in general.
Key words: education; international experience; reform; right; system; professional training; learning process.

Кількість посилань 9