- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Горбай О. З., Зінько Р. В., Керницький І. С. Просторові секційні модулі колісних транспортних засобів
УДК 629.369
О. З. Горбай1, Р. В. Зінько2, І. С. Керницький
Національний університет “Львівська політехніка”,
1кафедра автомобілебудування,
2кафедра проектування та експлуатації машин,
3SGGW (Warszawa)
ПРОСТОРОВІ СЕКЦІЙНІ МОДУЛІ
КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
© Горбай О. З., Зінько Р. В., Керницький І. С., 2017
Для розрахунку рамних і несучих каркасів ТЗ використано модуль-елементне 3D-моделювання, що в перспективі дасть змогу довстановнити додаткові агрегати спеціалізованого призначення на повну конструкцію надбудови. Розбиття на модулі залежить від сукупності підконструкцій на рівнях. Рівноваги складових досягають побудовою ієрархії підструктур. Під час дискретизації моделі використано поділ каркаса кузова вертикально поперечними площинами на окремі просторові об’єми призма¬тичного і рамного типу.
Ключові слова: міцність, колісні транспортні засоби, вимоги безпеки, Правила ЄЕК ООН, МСЕ
O. Horbay, R. Zinko, I. Kernytskyy
A SECTIONAL 3D MODULUS OF WHEELED VEHICLES
Adoption super- and modulelement FE 3D modeling for determination of stressed-deformed stages of the body shell of wheeled vehicles. It creates the possibility of partitioning the complete model of vehicle's body frame structure to substructures in the levels. This method of partitioning a body structure to superelements is a method of a series-parallel procedures designed to handle equilibrium of the object. The balance of the components of the body was achieved by hierarchy of sub-structures. The basic finite element of substructure is located on the first level, whereas the full model object is a substructure of the highest level. Superelement in FE model makes it possible to consider them at every level as substructures in contact to only at the boundary nodes. Separation of the body frame is performed by vertical transverse plane into separate spatial volum’s of prismatic and plane types.
Key words: strength, wheeled vehicles, body frame, safety Regulation, UN/ECE Requirements, FE
Література – 11.