Гілевич В. В., Могила І. А., Міхоцький О. С. Врахування інтенсивності пішохідного потоку у розрахунках режиму роботи світлофорного об’єкта

УДК 656.142 + 656.051
В. В. Гілевич1, І. А. Могила2,3, О. С. Міхоцький3
1Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра транспортних технологій,
2Львівське комунальне підприємство “Львівавтодор”,
3Львівське комунальне підприємство “Інститут просторового розвитку”
ВРАХУВАННЯ ІНТЕНСИВНОСТІ ПІШОХІДНОГО ПОТОКУ
У РОЗРАХУНКАХ РЕЖИМУ РОБОТИ СВІТЛОФОРНОГО ОБ’ЄКТА
© Гілевич В. В., Могила І. А., Міхоцький О. С., 2017
Досліджено затримки транспорту та пішоходів за різних інтенсивностей їх руху та різної тривалості дозвільного сигналу для пішоходів на регульованих перехрестях. Встановлено, що за певних співвідношень між цими інтенсивностями використання традиційного підходу до розрахунку тривалості пішохідної фази неадекватно відображає фактичну потребу в ній. Запропоновано враховувати одночасно ці співвідношення у розрахунках режимів роботи світлофорних об’єктів.
Ключові слова: регульований пішохідний перехід, затримка транспортних засобів, імітаційна модель.
V. Hilevych, I. Mohyla, O. Mikhots'kyy
CONSIDERING THE INTENSITY OF PEDESTRIAN FLOW REGIME
IN THE CALCULATION OF TRAFFIC LIGHT OBJECT
Traffic and pedestrian delays within different volumes of flows and different duration of pedestrian green light were examined during the simulation of signalized pedestrian crossing. It was determined that usage of habitual approach for calculation of pedestrian stage duration is not expedient in certain proportions between volume of traffic and pedestrian flows. It was proposed to use these parameters for calculation of traffic lights operating mode.
Keywords: signalized pedestrian crossing, vehicle delay, simulation model.

Література – 11.