Клюєв С. О. Зниження зносу в системі “колесо-рейка” удосконаленням автоматизації процесу лубрикації гребеня колеса

УДК 681.51
С. О. Клюєв
Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля,
кафедра транспортних технологій

ЗНИЖЕННЯ ЗНОСУ В СИСТЕМІ “КОЛЕСО-РЕЙКА” УДОСКОНАЛЕННЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ЛУБРИКАЦІЇ ГРЕБЕНЯ КОЛЕСА
© Клюєв С. О., 2017
Досліджено акустичний метод контролю контактування колісної пари з головкою рейки. Наведено принципи керування процесом лубрикації колісних пар. Запро¬понована конструкція автоматичної слідкувальної системи лубрикації колісних пар локомотива. Проведені теоретичні дослідження контактної взаємодії колеса з рейкою при проходженні криволінійних ділянок шляху.
Ключові слова: локомотив, лубрикація, автоматична система керування, акустична емісія, навігаційна система.
S. Klyuyev
WEAR REDUCTION IN THE “WHEEL-RAIL” BY IMPROVING AUTOMATION LUBRICATION WHEELS FLANGE PROCESS
The article is selected and researched acoustic control method of contacting the wheelset of the head of rail. Presented principles of management control process lubrication of wheelsets. The design of the automatic tracking systems lubrication of locomotive bogies. Theoretical studies of contact interaction with rail wheels when passing curved sections of track.
Keywords: locomotive, lubrication, automatic control system, acoustic emission, navigation system.

Література – 6.