Крупа В. І., Вельган В. І., Житенко О. В. Аналіз якості обслуговування пасажирів громадського транспорту м. Львова

УДК 656.132
В. І. Крупа, В. І. Вельган, О. В. Житенко
Національний університет ‘Львівська політехніка”,
кафедра транспортних технологій
АНАЛІЗ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ м. ЛЬВОВА
© Крупа В. І., Вельган В. І., Житенко О. В., 2017
Проаналізовано наукові праці та публікації щодо якості пасажирського обслу¬говування у громадському транспорті. Визначено основні критерії якості та обрано методологію для оцінювання задоволеності транспортними послугами. Наведено результати анкетування пасажирів тролейбусного маршруту. Запропоновано методи покращення якості транспортного обслуговування у м. Львові.
Ключові слова: громадський транспорт, пасажир, якість транспортного обслуго¬вування, методика SERVQUAL.
V. Krupa, V. Velhan, O. Zhytenko
RESEARCHING OF SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT
IN LVIV CITY
Scientific papers and publications on the quality of passenger service on public transport were analyzed. Was also defined the basic quality criteria. The methodology for the measurement of satisfaction with transport services was chosen. A poll of passengers on trolleybus route was made. Methods for improving the quality of transport services in the city were suggested.
Keywords: public transport, passenger, transport service quality, methodology SERVQUAL.

Література – 12.