Організація виробництва в умовах ланцюга поставок товарів індивідуального замовлення

Петецький Ігнацій
Код: 978-966-553-903-2
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. 236 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:243,00грн.
Weight: 0 кг

Досліджено теоретичні проблеми організації виробництва в ланцюгу поставок продукції індивідуального замовлення. Висвітлено особливості оцінювання та чинники оптимізації використання виробничої потужності підприємства (на прикладі виробництва металопластикових виробів). Окреслено вплив концепцій маркетингу та логістики на систему організації виробництва в ланцюгу поставок.

Zbadano problem teoretyczny organizacji produkcji w łańcuchu dostaw produkcji zamόwienia indywidualnego. Wyświetlono osobliwości oszacowania i czynnika optymizacji wykorzystania mocy wytwόrczej przedsiębiorstwa (na przykładzie wytwόrczości wyrobόw z metaloplastyku). Omόwiono wpływ koncepcji marketingu i logistyki na system organizacji wytwόrczości w łańcuchu dostaw.

Зміст

Передмова.
Вступ.
Розділ 1. Організація виробничих процесів на промисловому підприємстві.
1.1. Засади етики бізнесу в організації промислового виробництва.
1.2. Концепція управління виробничими системами з виготовлення продукції індивідуального замовлення.
1.3. Стратегія виробничого циклу в циклі поставок продукції індивідуального замовлення.
Висновки до розділу 1.
Розділ 2. Виробнича потужність та чинники її використання в ланцюгу поставок.
2.1. Оцінювання виробничої потужності підприємств з виготовлення продукції індивідуального замовлення.
2.2. Вплив чинників незалежного попиту в ланцюгу поставок продукції індивідуального замовлення на використання виробничої потужності.
2.3. Ідентифікація чинників залежного попиту в ланцюгу поставок продукції індивідуального замовлення.
Висновки до розділу 2.
Розділ 3. Стратегічні та операційні аспекти організації виробництва в ланцюгу поставок продукції індивідуального замовлення.
3.1. Синхронізація планування та контролювання в ланцюгу поставок.
3.2. Інтеграція інформаційного потенціалу ланцюга поставок.
3.3. Операційна інтеграція в узгодженні чинників попиту та пропозиції в ланцюгу поставок металопластикових виробів.
Висновки до розділу 3.
Розділ 4. Адаптація організації виробництва продукції індивідуального замовлення до умов функціонування ланцюга поставок.
4.1. Маркетингова стратегія оптимізування виробничої потужності підприємств з виготовлення металопластикових виробів.
4.2. Операційні рішення у створенні синергічного ефекту систем управління підприємствами з виготовлення металопластикових виробів.
4.3. Логістичне управління індивідуальним замовленням у ланцюгу поставок металопластикових виробів.
Висновки до розділу 4.
Суспільна відповідальність у діяльності підприємства.
Висновки і рекомендації.
Список літератури.
Додатки.