Карлова Н.О. Реінжиніринг системи продажу страхових продуктів

УДК 368.021.1

Н.О. Карлова

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

РЕІНЖИНІРИНГ СИСТЕМИ ПРОДАЖУ СТРАХОВИХ ПРОДУКТІВ

© Карлова Н.О., 2008

Розглянуто реінжиніринг бізнес-процесу продажу страхових продуктів через перетворення організаційної структури страхової компанії та її інформаційного компонента. Обґрунтовано методологічні аспекти практичного здійснення реінжинірингу через комплексність, диверсифікацію та спеціалізацію продажу. Підтверджено його актуальність, кардинальність та адекватність змінам зовнішнього середовища, що приводить до збільшення обсягів надходжень страхових платежів та прибутку страхової компанії.
Ключові слова: бізнес процес, диверсифікація, комплексність, реінжиніринг, спеціалізація.

The article considers reengineering of insurance products sale business process through changing of the insurance company administrative structure and its informational component. Methodological aspects of practical reengineering through complexity, diversification and sale specialization are proved. Its urgency, cardinality and conformity with environmental changes causing increase of insurance payments return volume and insurance company income, are confirmed.
Keywords: business process, diversification, complexity, reengineering, specialization.

Кількість посилань – 6.

Завантажити статтю