Мавріна А.О. Проблеми співпраці між відділами маркетингу і фінансів на підприємстві: конфлікти цілей та негативні наслідки

УДК 658.8

А.О. Мавріна

Національний університет “Львівська політехніка”

ПРОБЛЕМИ СПІВПРАЦІ МІЖ ВІДДІЛАМИ МАРКЕТИНГУ І ФІНАНСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ: КОНФЛІКТИ ЦІЛЕЙ ТА НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ

© Мавріна А.О., 2008

Розглянуто проблеми співпраці між функціональними підрозділами підприємства. Розкриваються причини виникнення конфліктів між відділами маркетингу та фінансів. Наведено приклади негативного впливу цих конфліктів на ефективність діяльності підприємства .
Ключові слова: міжфункціональна співпраця, конфлікти цілей, відділ маркетингу, фінансовий відділ, маркетингові заходи, фінансові показники ефективності.

The problems of collaboration between functional subsections of enterprise are exposed in the article. Reasons of origin of conflicts between the departments of marketing and finances are explained. The examples of negative influence of these conflicts on efficiency of activity of enterprise are resulted.
Keywords: interfunctional collaboration, conflicts of aims, marketing department, financial department, marketing measures, financial indexes of efficiency.

Кількість посилань – 7.

Завантажити статтю